"Αρραβωνιάστηκαν" Κουβέλης-Λοβέρδος!

Δουλειά ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών αρχίζουν να πιάνουν οι Φώτης Κουβέλης και Ανδρέας Λοβέρδος.

Οι δύο άνδρες ανακοίνωσαν πριν από λίγες μέρες την συμπόρευση της ΔΗΜΑΡ και της "Συμφωνίας για τη Νέα Ελλάδα" στις εκλογές, σε μία απόπειρα δημιουργίας μίας νέας ενωμένης κεντροαριστεράς, αλλά και "σωτηρίας" της ΔΗΜΑΡ από το ενδεχόμενο ενός πολιτικού "θανάτου".

Όπως και να έχει, θα πραγματοποιήσουν κοινές εμφανίσεις σε πόλεις της Ελλάδας. Επόμενος σταθμός θα είναι η Λάρισα σε λίγες μέρες, όπου θα διοργανώσουν κοινή εκδήλωση σχετικά με τα αγροτικά προβλήματα και την αγροτική οικονομία, με προτάσεις άμεσης εφαρμογής, όπου θα μιλήσουν εκπρόσωποί και των δύο κομμάτων.

Keywords
Τυχαία Θέματα