ΡΑΕ: Πρόστιμο 4,4 εκατ. ευρώ στη ΔΕΗ

dei.jpg

Πρόστιμο ύψους 4,4 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλε στη ΔΕΗ η ΡΑΕ, καθώς η Επιχείρηση προχώρησε σε «κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης»

Επιχειρήσεις
Keywords
Τυχαία Θέματα