Σε τρεις εβδομάδες ο εμβολιασμός

Σε περίπου τρεις εβδομάδες θα ξεκινήσει στην Ελλάδα ο εμβολιασμός όλων όσοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Στην ομάδα αυτή ανήκουν το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, οι χρόνιοι πάσχοντες, οι έγκυοι δευτέρου και τρίτου τριμήνου και όσοι έχουν την ευθύνη της φύλαξης παιδιών κάτω των έξι μηνών. Τις παραπάνω αποφάσεις πήραν τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Πανδημίας Γρίπης κατά τη χθεσινή συνεδρίασή τους. Οπως τόνισε η πρόεδρος του Συμβουλίου, καθηγήτρια κυρία Ελένη Γιαμαρέλου οι αποφάσεις ελήφθησαν ομόφωνα.
Keywords
Τυχαία Θέματα