«Ποτέ δεν είπα γιατί σε εμένα»

Στο νέο επεισόδιο του “Έχεις Δυο Λεπτά;”, η Αφροδίτη Καπατσέλη μοιράζεται μαζί μας την προσωπική της ιστορία με τον καρκίνο του μαστού, σε έναν μήνα που η ασθένεια αυτή και η πρόληψή της ταξιδεύουν σε κάθε γωνιά του κόσμου. Η ίδια χαρίζει φως, αισιοδοξία και μία επιβεβαίωση πως η περιπέτειά της ήταν και είναι μία αρχή για τη νέα της ζωή.
Keywords
Τυχαία Θέματα