ΕΝΦΙΑ… Μυκόνου

Τα δύο τρίτα των Ελλήνων πλήρωναν για δεκαετίες με συνέπεια τους τσουχτερούς φόρους επί των ακινήτων και το ένα τρίτο, που προφανώς είχε «μπάρμπα στην Κορώνη», πλήρωνε λιγότερους φόρους.