Ρέππας: Καμία απόλυση στον ΟΣΕ

Καμία απόλυση δεν θα γίνει στον ΟΣΕ, διαβεβαίωσε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών. Τόνισε, πάντως, ότι οι εργαζόμενοι και τα στελέχη του οργανισμού είχαν μερίδιο ευθύνης για την κακοδιαχείριση, καθώς «κάποιοι από μέσα ευνόησαν την εξέλιξη αυτή». Ο Δημήτρης Ρέππας επανέλαβε ότι μέσα στο 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα έχει ελλείμματα.
Keywords
Τυχαία Θέματα