Μνημόνιο σε περισσότερες δόσεις

Την παράταση του Μνημονίου μετά το 2013 διαπραγματεύεται η κυβέρνηση ύστερα και από τις νέες εκτιμήσεις της Εurostat ότι το έλλειμμα του 2009 δεν θα είναι τελικά 13,7% του ΑΕΠ, αλλά μπορεί να ξεπεράσει και το 15%. Στόχος της διαπραγμάτευσης είναι η Ελλάδα να εξοφλήσει το ΔΝΤ και τους ευρωπαίους πιστωτές που μετέχουν στον ευρωπαϊκό μηχανισμό όχι το 2013 αλλά 3- 4 χρόνια αργότερα. Κάτι τέτοιο θα έδινε μεγάλη ανάσα στη χώρα τη διετία 2013- 2014, οπότε συμπίπτουν μεγάλες εξοφλήσεις χρεών.
Keywords
Τυχαία Θέματα