Μνημόνιο σε περισσότερες δόσεις
11:35 9/10/2010
- Πηγή: Τα Νεα
Την παράταση του Μνημονίου μετά το 2013 διαπραγματεύεται η κυβέρνηση ύστερα και από τις νέες εκτιμήσεις της Εurostat ότι το έλλειμμα του 2009 δεν θα είναι τελικά 13,7% του ΑΕΠ, αλλά μπορεί να ξεπεράσει και το 15%. Στόχος της διαπραγμάτευσης είναι η Ελλάδα να εξοφλήσει το ΔΝΤ και τους ευρωπαίους πιστωτές που μετέχουν στον ευρωπαϊκό μηχανισμό όχι το 2013 αλλά 3- 4 χρόνια αργότερα. Κάτι τέτοιο θα έδινε μεγάλη ανάσα στη χώρα τη διετία 2013- 2014, οπότε συμπίπτουν μεγάλες εξοφλήσεις χρεών.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μιλά για την Ευγενία Μανωλίδου
- Στην «AMSTEL»
- Η Laetitia Casta θα υποδυθεί τη Bridget Bardo
- Φίλοι στο «Ντα Κάπο»
- Η κρατική σελίδα apografi.gov.gr χρησιμοποιεί το Google Analytics
- ΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Λαϊκή ευημερία και ανάπτυξη με κίνητρο το κέρδος δε συμβαδίζουν
- Κίτρινες ντομάτες και άσπρα κεράσια
- ''Έσβησε'' ο σκηνοθέτης του... Τιτανικού
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Τα Νεα
- Τελευταία Νέα Τα Νεα
- Μνημόνιο σε περισσότερες δόσεις
- ΑΙΧΜΕΣ ΥouΤube κατά της ύφεσης
- Ν.Δ.: Διαγραφές - αντίδοτο στους αντάρτες
- ΑΙΧΜΕΣ Το θέατρο του παραλόγου
- ΠΑΣΟΚ: Αγκάθι η κατάρρευση Κικίλια!
- ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Ξεκαθάρισμα λογαριασμών
- Οι κάλπες δεν σταματούν τις μεταρρυθμίσεις
- Το ελληνικό «χωριό Ποτέμκιν»
- Μπορούμε να πάμε και στη Χάγη αν συνεννοηθούμε για το Αιγαίο
- Διαµάντια και µπίζνες στη Νέα Υόρκη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Πατρίδα του οι καλύβες των Καλάσα
- Το «πράσινο» τζάγκουαρ του Αµαζονίου
- Αν έβρισκα δουλειά στην Κίνα, θα έφευγα!
- Το γεφύρι της Αθήνας
- «Δεν είναι εύκολο για μια γυναίκα να αποτυγχάνει»
- «Κάναµε ανθρώπινη τη γειτονιά µας»
- Ζωντανή στο παιχνίδι της πρόκρισης μετά τη νίκη με 1-0 επί της Λετονίας
- Πρόσβαση στη γνώση με ένα κλικ
- Με τιμονιέρη τον Ερασιτέχνη παραμένει στην Α1
- Ποινή μιας αγωνιστικής



