ΓΙΏΡΓΟΣ ΠΕΤΑΛΏΤΉΣ

(ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, στον ΒΗΜΑ fm) «ςυµφωνώ ότι ταλαιπωρείται ο κόσµος. Η κυβέρνηση, όµως, δεν είναι θεατής, δεν θα µπορούσε να είναι θεατής συνεχίζοντας να ανέχεται το µεγάλο πάρτι που γινόταν στις αστικές συγκοινωνίες µε τις αθρόες προσλήψεις που δεν είχαν τελειωµό, ειδικά επί της κυβέρνησης της Ν.∆.».
Keywords
Τυχαία Θέματα