Επιβολή εμπάργκο στο iΡad

ΕΜΠΑΡΓΚΟ στο iΡad επέβαλε το Ισραήλ, καθώς υπάρχουν φόβοι ότι η νέα πολυμηχανή της Αpple, που κάνει θραύση στις Ηνωμένες Πολιτείες, μπορεί να μην είναι συμβατή με το ασύρματο δίκτυο της χώρας και επιπλέον ότι θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα σε άλλες ασύρματες συσκευές. Οι αρχές έχουν ήδη κατασχέσει στα τελωνεία περίπου δέκα iΡad. Από την απαγόρευση δεν εξαιρούνται ούτε εκείνα που τυχόν φέρουν τουρίστες τουλάχιστον μέχρι να εξακριβωθεί η συμβατότητά τους με το δίκτυο.
Keywords
Τυχαία Θέματα