150 ελεγκτές στη μάχη της εισιτηριοδιαφυγής
08:18 10/7/2009
- Πηγή: Τα Νεα
ΕΛΕΓΚΤΕΣ εισιτηρίων αποκλειστικής απασχόλησης για τον περιορισμό του φαινομένου της λαθρεπιβίβασης στα αστικά λεωφορεία, τα τρόλεϊ, το τραμ, τον ηλεκτρικό και το Μετρό προσλαμβάνει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ). Οι περίπου 150 νέοι ελεγκτές κομίστρου αναμένεται να πιάσουν δουλειά από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με κύριο στόχο να περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή, η οποία εξελίσσεται σε μεγάλη πληγή για τα οικονομικά του ΟΑΣΑ. Χτες, με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Ευρ.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Βουλή: Κατατέθηκε τροπολογία στη Βουλή για την διακίνηση πετρελαιοειδών
- Μάγος... ο Έλληνας star του Hangover
- Προφυλακιστέοι ο Τρομπούκης και ο Θώδης
- Μυτιλήνη: Πολιτιστικές εκδηλώσεις "Το πανηγύρι ...
- Καθηλωμένα αύριο τα αεροπλάνα
- Κι η ζωή…παρατείνεται
- Νόμος, οι κάμερες
- ... για τη δημόσια τηλεόραση
- Στη δημοσιότητα το εγχειρίδιο δημοσιογραφίας του Reuters
- "Θηλυκός" Ροβινσώνας Κρούσος στην Ισπανία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Τα Νεα
- [ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ ] Α, αυτό ξαναπές το!
- Υποψήφιος Ιστορία Κατεύθυνσης
- Στο 5,1% του ΑΕΠ έφτασε το ταμειακό έλλειμμα
- [ Ο ξένος Τύπος ]
- Προφυλακίστηκαν και άλλοι πέντε κατηγορούμενοι
- Γιάννης Τραγάκης
- Διεθνές ενδιαφέρον για τη δίκη Γλέζου
- Αστυνομικός πουλούσε ναρκωτικά
- [ 20 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ] Δεν βλάπτει την υγεία του ΣΥΡΙΖΑ ο πλουραλισμός
- Είπαν
- Τελευταία Νέα Τα Νεα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις



