Έξαλλος ο Πολύδωρας με την Κιτσοπούλου για τον Αθανάσιο Διάκο- «Ο κάθε εθνικά ασυναίσθητος φτύνει στους τάφους των προγόνων μας»

Ερώτηση προς τον υπουργό Πολιτισμου έκανε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Βύρων Πολύδωρας σχετικά με την θεατρική παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου για τον Αθανάσιο Διάκο.

Διαβάστε την ερώτηση του Βύρωνα Πολύδωρα:

Σε πρόσφατα δημοσιεύματα του Τύπου, πληροφορηθήκαμε σχετικά με το ανήθικο και ανιστόρητο θεατρικό (τρόπος του λέγειν) «έργο» «Αθανάσιος Διάκος: Η επιστροφή» μιας, αυτοαποκαλούμενης και αναγνωριζόμενης και

συνδοξαζόμενης ως τέτοιας υπό των ομοϊδεατών της, συγγραφέως, ηθοποιού και σκηνοθέτιδος, το οποίο σπιλώνει τη μνήμη ενός από τους μεγαλύτερους ήρωες της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821, του αυτοπροαιρέτως θυσιασθέντος με μαρτυρικό θάνατο και μη προδώσαντος την πίστη του, με τη γενναιόφρονα απάντησή του στον Ομέρ Βρυώνη τον Απρίλη του 1821, στη Λαμία, «εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός και θα πεθάνω», του Αθανασίου Διάκου.

Όπως διαβάζουμε στα σχετικά δημοσιεύματα και είδαμε στο επίσης δημοσιευθέν και εξοφθάλμως εξευτελιστικό οπτικό υλικό (φωτογραφίες), η βλάσφημη καλλιτέχνις παρουσιάζει τον μεγάλο οπλαρχηγό ως «βαρύμαγκα ιδιοκτήτη σουβλατζίδικου, με τζιν και τσαρούχια, που βρίζει και δέρνει την έγκυο γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με έναν Κούρδο λαθρομετανάστη και τη δολοφονεί». Και όλα αυτά, υπό τις «ευλογίες» του αρμόδιου Υπουργείου δια των εποπτευομένων Οργανισμών του, όπως του «Φεστιβάλ Αθηνών», που όχι μόνο δεν αντέδρασε αλλά και στήριξε το εν λόγω «έργο» χρηματοδοτώντας το!

Γίνεται ήδη πολλή δημόσια συζήτηση και κριτική σχετικά με τη χρηματοδότηση του «έργου» από το κράτος, αλλά και σχετικά με το σημείο – θέατρο όπου παρουσιάζεται ή προεβλήθη η κινηματογραφική εκδοχή του (ταινία). Ασφαλώς και πρόκειται για θέματα σημαντικά. Όμως υπάρχει και ένα άλλο κεφάλαιο, κατά πολύ σοβαρότερο, το οποίο τεχνηέντως παραλείπει ή αποκρύπτει η πλειοψηφία των «διαφωτιστών» δημοσιογράφων. Και αυτό είναι η λοιδορία που διενεργείται σε βάρος των εθνικών μας συμβόλων. Η βεβήλωση ενός από τους μεγαλύτερους ήρωες και εθνομάρτυρες, από τον μακρύ κατάλογο του 1821, ο οποίος έδωσε το αίμα του, τη ζωή του, για να είμαστε εμείς οι απόγονοί του σήμερα ελεύθεροι. Εννοείται, όσο μας το επιτρέπουν οι «καλλιτέχνες» αυτού του τύπου και οι υποστηρικτές τους. Και κάποιοι να τον εξευτελίζουν!

«Ποιητική αδεία» και «χάριν της τέχνης», τολμούν και λέγουν! Και εμείς αυτό πρέπει να το παραβλέψουμε! Ή να το ανεχθούμε. Από δειλία ίσως; Να επικεντρωθούμε λέει η κυρίαρχη βάση κριτικής, στα 41.000 ευρώ που δαπανά το Υπουργείο μεσούσης της κρίσεως για να προβληθεί το ανοσιούργημα στο Φεστιβάλ Αθηνών και να ξεχάσουμε την κακουργηματική διαστρέβλωση της ιστορίας της Ελλάδος.

Επειδή δεν γίνεται -είναι θέμα συνείδησης- να διαγράψουμε την ιστορία μας και τα φωτεινά ορόσημα του παραδείγματος των ηρώων μας και να ακυρώσουμε όλους τους αφηγητές και ιερουργούς του εθνικού μας αφηγήματος, όπως τον Παπαδιαμάντη, τον Φώτη Κόντογλου ή τον Σπύρο Μελά και τόσους άλλους, παραδιδόμενοι σαν φοβισμένα «ζαγάρια» σε ανιστόρητους διαστρεβλωτ

Keywords
Τυχαία Θέματα