Κική Λουκά – “Ο πόνος”

Με τον Λάμπρο πάμε για καφέ στον Χρήστο. Είχε ένα σάζι στα χέρια και μελετούσε.” Έβγαλα μία εισαγωγή” μας λέει και παίζει 4 μέτρα. Συνεχίζω εγώ την εισαγωγή, με το στόμα, άλλα 4 μέτρα… Συμπληρώνει και ο Λάμπρος… Και τους λέω.. “Έχω φοβερούς στίχους, που μου έδωσε ο Βρούβας”. Τους απαγγέλλω.. Ενθουσιάστηκαν!.. Σε 15 λεπτά.. […]
Keywords
Τυχαία Θέματα