Το…θείο βρέφος για την ΑΕΚ

Στο τραπέζι των συζητήσεων στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά μαζί με άλλους επιφανείς φίλους της ΑΕΚ κάθισε ο…Κώστας Λαλιώτης. Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών» ο πρώην πανίσχυρος υπουργός ΠΕΧΩΔΕ άκουγε με ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις των συνομιλητών του (μεταξύ αυτών οι εφοπλιστές Βενιάμης και Στεφάνου) αλλά ο ίδιος επί της ουσίας θέση δεν πήρε σχεδόν σε τίποτα.

Το τι ακριβώς ζητούσε το…θείο βρέφος του ΠΑΣΟΚ στη συνάντηση που διοργανώθηκε για το μέλλον και τη βιωσιμότητα της ΠΑΕ ΑΕΚ είναι κάτι που θα το μάθουμε σύντομα. Γεγονός πάντως είναι ότι ο …εν λόγω ποτέ δεν εμφανίζεται κάπου άνευ λόγου και αιτίας.

Keywords
Τυχαία Θέματα