Χάρης Δούκας: Δήμαρχος καλικάντζαρος!

ειδικού συνεργάτη 

Μάλλον ο Δήμαρχος της Αθήνας, Χάρης Δούκας, δεν πρέπει να είναι και πολύ φίλος των Χριστουγέννων, καθώς στην πράξη ζήλεψε την… δόξα του Ebenezer Scrooge (Εμπενίζερ Σκρουτζ), του φαντασιακού χαρακτήρα στη νουβέλα του Charles Dickens (Τσαρλς Ντίκενς), «A Christmas carol», η οποία χρονολογείται από το 1843.

Τι μας ωθεί ώστε να τον χαρακτηρίσουμε με τον προαναφερθέντα παραλληλισμό; Μα πως αλλιώς μπορεί να γίνει, από τη στιγμή κατά την οποία ελάχιστες -μόλις- ημέρες

πριν από τα Χριστούγεννα, ο Δήμος Αθηναίων θυμήθηκε (;) να στείλει στους Δημότες του (και όχι μόνο) κλήσεις στάθμευσης που καλύπτουν την χρονική περίοδο 2009 – 2015 (!) δίνοντας, μάλιστα, στους παραβάτες χρονικό περιθώριο – μόλις – 30 ημερών προκειμένου να απαντήσουν (σε τι;) σχετικά. Ουσιαστικά εάν αποδέχονται το περιεχόμενο (ήτοι, το ποσό) της κλήσης. Σε περίπτωση κατά την οποία εντός των 30 ημερών ο πολίτης δεν απαντήσει, τότε το πρόστιμο μεταβιβάζεται απευθείας στην φορολογική αρχή της χώρας ώστε να εισπραχτεί. Είτε εφάπαξ ή (ακόμη και) με δόσεις.

Τις τελευταίες ημέρες μας έχει καταγγελθεί πολλάκις η διαδικασία λήψης των απίθανων (από κάθε οπτική και λογική) κλήσεων που αποστέλλονται από τον (κατά λάθος έγινα) Δήμαρχο του μεγαλύτερου δήμου της πατρίδας μας. Μάλιστα, το ακόμη πιο τραβηγμένο είναι πως τα συγκεκριμένα «ραβασάκια» περιέχουν μεν τα ποσά των κλήσεων, δίχως όμως να είναι τελικά, καθώς δεν έχουν υπολογιστεί οι σχετικές προσαυξήσεις!

Υπάρχει -μας έχει καταγγελθεί- περίπτωση κατά την οποία ποσό προστίμου ύψους 1.500 ευρώ (περίπου), ενημερώθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του (αποτυχόντος wannabe αρχηγού κόμματος) Δήμου πως έπειτα από τον υπολογισμό των αναλογούντων προσαυξήσεων, το τελικό ποσό ενδέχεται να εκτοξευθεί σε – περίπου – 3.000 ευρώ! Πρωτοχρονιάτικος μποναμάς από την ανάποδη…

Ο εκνευρισμός στις τάξεις των πολιτών – κατοίκων της πρωτεύουσας (και όχι μόνο) είναι πολύ μεγάλος, καθώς διαπιστώνουν πως ο νυν Δήμαρχος Αθηναίων όχι μόνο δεν πρεσβεύει κάτι το καινούριο ή το διαφορετικό (όπως συχνά-πυκνά υποστηρίζει με περισσή υποκρισία), αλλά έρχεται να λειτουργήσει ως κλασσικός παλαιοκομματικός παράγοντας της δεκαετίας του ‘80!

Κάνοντας το σχετικό ρεπορτάζ, από τον Δήμο, διαπιστώσαμε πως ακόμη και στις τάξεις των υποστηρικτών του (κατά λάθος έγινα Δήμαρχος) κ. Δούκα, υπάρχει μεγάλος εκνευρισμός, καθώς καλούνται να διαχειριστούν μια κατάσταση από το πουθενά και όταν τα δεδομένα δεν θα λέγαμε πως είναι υπέρ τους! Βέβαια η (κλασσική) απάντηση του Δήμου είναι: «οι άλλοι δεν έκαναν τίποτα και “έσκασε” σε εμάς».

Ξέρουμε, ξέρουμε κύριε Δήμαρχε. Πάντα οι άλλοι φταίνε. Βολική ανάγνωση παλαιοκομματικού χαρακτήρα. Και με έντονη εσάνς συνδικαλιστικού καθηγητισμού…

Η οργή με τις κλήσεις

Βέβαια ο (κατά λάθος έγινα Δήμαρχος), κ. Δούκας, έχει να διαχειριστεί και την οργή των πολιτών (μόνιμων κατοίκων και μη) που επισκέπτονται την πόλη της Αθήνας, καθώς η κατάσταση με τους δημοτικούς αστυνομικούς να κόβουν κλήσεις, ωσάν άλλες καλοκουρδισμένες μηχανές, και δη σε συγκεκριμένες γειτονιές και δρόμους της πρωτεύουσας είναι πραγματικά εξοργιστική.

Μεγάλη «λατρεία» οι ραταπλάν του Δήμου έχουν στο «πλούσιο» Κολωνάκι, καθώς επίσης και στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας, ωστόσο η «λατρεία» τους αυτή φθίνει όσο έρχεται το σούρουπο και η νύχτα και τα γνωστά μαγαζιά ανοίγουν μετατρέποντας την πόλη σε ένα απέραντο πάρκινγκ. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό, στα «σαΐνια» του Δήμου, πως η πόλη δεν διαθέτει καν ιδιωτικά πάρκινγκ για να καλύψουν τις αυξημένες  ανάγκες, ενώ υπάρχει και απουσία δημοτικών πάρκινγκ, όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις!

Αλήθεια, κάποια απάντηση από αρμόδια δημοτικά χείλη υπάρχουν; Πως θα μασκαρευτεί (και) αυτή η (κάθε άλλο παρά) φιλολαϊκή κίνηση; Πως δικαιολογεί την συγκεκριμένη κίνηση η αριστερή (τρομάρα του) φιλοσοφία και πολιτική τοποθέτηση του (κατά λάθος έγινα Δήμαρχος), κ. Δούκα; Επίσης, τι άλλου είδους αντίστοιχες… εκπλήξεις κρύβει το σακούλι του Εμπενίζερ Σκρουτζ δημάρχου Αθηναίων για τους δυστυχείς δημότες του την ερχόμενη χρονιά; Και ένα ερώτημα προς τους δημότες-ψηφοφόρους του Δήμου Αθηναίων: Μήπως έχετε μετανιώσει από την ψήφο σας υπέρ του (κατά λάθος έγινα Δήμαρχος) κ. Δούκα; Σήμερα, 14 μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων του, ποιο το έργο του στον Δήμο και σε τι βελτιώθηκε ένας τομέας αισθητά; Θα τον ξαναψηφίζατε; Μήπως οφείλετε να αναθεωρήσετε τα κριτήρια με τα οποία επιλέγετε Δήμαρχο;

Κάθε απάντηση δεκτή…

Μέχρι τότε, υπομονή. Πολύ, μάλιστα. Μέχρι την ολοκλήρωση της 4ετίας του.

Α, και καλά μυαλά την επόμενη φορά!

Keywords
Αναζητήσεις
charis-doukas-dimarchos-kalikantzaros.htm
Τυχαία Θέματα