Σύσκεψη για τα σχολεία

11:18 29/9/2017 - Πηγή: ΕΡΤ

Συνάντηση με τους διευθυντές των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της πόλης του Ηρακλείου είχε χθες ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Γιώργος Βλαχάκης. Στη σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν και υπηρεσιακοί παράγοντες, τέθηκαν θέματα σχολικών μονάδων, όπως η φύλαξη, η καθαριότητα, η συντήρηση, ο εξοπλισμός αλλά και οι διαδικασίες υλοποίησης δαπανών.
Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Παιδείας διαβεβαίωσε τους διευθυντές ότι ο δήμος Ηρακλείου θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, συμβάλλοντας με τις δυνάμεις του στη δημιουργία ενός ασφαλούς και σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

Keywords