Ληστεία στον ΟΤΕ στα Μέγαρα

14:08 25/1/2010 - Πηγή: ΕΡΤ

Το κατάστημα του ΟΤΕ στην κεντρική πλατεία των Μεγάρων διάλεξε για στόχο του και χτύπησε ο ένοπλος κακοποιός που άρπαξε όσα χρήματα βρήκε και έφυγε ανενόχλητος. Η ληστεία σημειώθηκε ένα τέταρτο μετά τις δώδεκα το μεσημέρι, όταν ο νεαρός δράστης που ήταν οπλισμένος με πιστόλι εισέβαλε στο υποκατάστημα του ΟΤΕ. Αφού πρώτα ακινητοποίησε τους υπαλλήλους και τους πελάτες με την απειλή του όπλου του, αφαίρεσε από τα ταμεία όσα χρήματα βρήκε και διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.

Keywords
Τυχαία Θέματα