Κατέλαβαν το γραφείο Διοικητή

13:01 20/8/2012 - Πηγή: Enikos
Σε κατάληψη του γραφείου του διοικητή του Νοσοκομείου Σερρών προχώρησαν από τις 11.30 το πρωί οι εργαζόμενοι, διαμαρτυρόμενοι για την καθυστέρηση της καταβολής δεδουλευμένων για τη νυχτερινή απασχόληση και τις αργίες.Νωρίτερα πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σερρών, ...
Keywords
Τυχαία Θέματα