Κατέλαβαν το γραφείο Διοικητή
13:01 20/8/2012
- Πηγή: Enikos
Σε κατάληψη του γραφείου του διοικητή του Νοσοκομείου Σερρών προχώρησαν από τις 11.30 το πρωί οι εργαζόμενοι, διαμαρτυρόμενοι για την καθυστέρηση της καταβολής δεδουλευμένων για τη νυχτερινή απασχόληση και τις αργίες.Νωρίτερα πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σερρών, ...
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Νέο κράξιμο από Πολίτη σε Παπανδρέου: «Κάνεις διακοπές με τα δικά μας λεφτά...» (pic)
- Πέθανε ο πρώην παίκτης ριάλιτι Γιάννης Βάκρινος
- Αίγιο: Πέθανε ο Γιάννης Βάκρινος
- Σκάει η φούσκα σε φωτοβολταϊκά και ΑΠΕ!
- Εργασιακη εφεδρεια για τρια χρονια με 65% του μισθου απο το 2013
- Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος @ Τεχνόπολις, Αθήνα, 7/9. Κέρδισε Προσκλήσεις
- ΔΕΙΤΕ: H Angelina Jolie στη Χαλκιδική!
- Το πρώην βασιλικό κτήμα στο Τατόι άνοιξε τις πύλες του
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Enikos
- Τελευταία Νέα Enikos
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Ολλανδική «βόμβα» κατά του ευρώ
- Αυτα ειναι τα προφιλ στα social media του αναστασιου θεοφιλου- βρωμαει απιστευτετα η υποθεση...παρακρατοσ!!!
- Μια τηλεκάρτα, 7 κλειδιά και ο... τοξοβόλος – Νέα στοιχεία για τη ληστεία με άρωμα τρομοκρατίας στην Πάρο
- Η κορύφωση της κρίσης σαν πέταγμα γλάρου
- [ΕΥΡΩΠΗ] FT: Μέρκελ και Ολάντ σε αναζήτηση... ενιαίας γραμμής
- Επιδότηση πρώτου και δεύτερου παιδιού μελετά η κυβέρνηση
- [Κόσμος &ντουνιάς] Φονικός τυφώνας έπληξε το Βιετνάμ



