Αποζημιώνουν τους κατόχους καρτών

12:05 28/2/2013 - Πηγή: Enikos
Αποζημιώνουν τους κατόχους καρτών Εντός του Μαρτίου αναμένεται να αποζημιωθούν οι κάτοχοι καρτών απεριόριστων διαδρομών για τις συνεχόμενες απεργίες των μέσων μαζικής μεταφοράς.Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ναυτεμπορικής», οι κάτοχοι καρτών αξίας 45 ευρώ θα πάρουν 1,5 ευρώ, αλλά μόνο για κάθε
Keywords
Τυχαία Θέματα