Αποκομιδή με... τηλεχειρισμό

10:31 19/9/2012 - Πηγή: Enikos
Σύστημα αυτόματης αποκομιδής απορριμμάτων, με τηλεχειρισμό, υιοθετεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η καθαριότητα της πόλης αλλά και να μειωθεί το κόστος. Η αποκομιδή θα γίνεται μηχανικά, με πλάγια φόρτωση στο απορριμματοφόρο, μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, και ...
Keywords
Τυχαία Θέματα