Το διπλοπαρκάρισμα έγινε καθεστώς

Διαβάζω κάθε Δευτέρα στην ειδησεογραφία την αλματώδη αύξηση των κλήσεων για παραβάσεις της Τροχαίας και συμπεραίνω κι εγώ ότι κάπου το κράτος κατάλαβε ότι είναι αδιανόητο να χάνονται τόσοι άνθρωποι
Keywords
Τυχαία Θέματα