Συνάντηση Παπούλια- Αβραμόπουλου

Συνάντηση του Πρόεδρου της Δημοκρατίας Κ. Παπούλια με τον υπουργό Εξωτερικών Δ. Αβραμόπουλου στο Προεδρικό ΜέγαροΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καλωσορίσατε, κύριε Υπουργέ. Πώς είστε;Δ.ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Ταξιδεύουμε συνεχώς, κύριε Πρόεδρε.ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το βλέπω. Η μοίρα των Υπουργώ...
Keywords
Τυχαία Θέματα