Να νοσταλγούμε τον δικομματισμό;

Η εναλλαγή Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ εγγυήθηκε τη σταθερότητα της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας με αυτοδύναμες κυβερνήσεις, καταλήγοντας όμως στη χρεοκοπία. Πρέπει να βρει το πολιτικό σύστημα την ισορροπία του σε ένα νέο διπολισμό; Ή είναι προτιμότερη η μετάβαση σε πολυκομματικό τοπίο, που θα δίνει κυβερνήσεις συνεργασίας;
Keywords
Τυχαία Θέματα
Να νοσταλγούμε τον δικομματισμό;,