Ελληνική μπαταριοπληξία

Η Ελλάδα παράγει 17 GW (γιγαβάτ) από ΑΠΕ, αλλά διαθέτει μόνο 220 MW (μεγαβάτ) εγκατεστημένων μπαταριών. Ετσι, κάποιες ώρες εξάγει φθηνό ρεύμα που περισσεύει και το βράδυ χρησιμοποιεί ακριβό ρεύμα από μονάδες αερίου για να καλύψει τις ανάγκες της, με αποτέλεσμα το ρεύμα που πληρώνει ο καταναλωτής να είναι πολύ ακριβότερο. Αντιθέτως, η Βουλγαρία διαθέτει […]
Keywords
Τυχαία Θέματα