Δωρεάν με τα τσαρούχια

Από μία άποψη, δεν είναι κακή η πρόταση των κομμάτων της αντιπολίτευσης για τα δωρεάν εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αν η ΕΡΤ έκανε ένα γκάλοπ δρόμου, σαν αυτά που συνηθίζει όταν η κυβέρνηση εξαγγέλλει τα pass και άλλες μικροπαροχές, όλοι θα απαντούσαν «έ, ό,τι και να δώσει καλό είναι…». Θα συμφωνήσουμε ότι η μικροπαροχή […]
Keywords