«Αδέρφια... το πανηγύρι Τέλος!!!»

12:28 23/9/2013 - Πηγή: EnterTV
Γράφει ο Δημήτρης Μηλιόγλου:Έχεις πιάσει ποτέ τον εαυτό σου να μην ευχαριστιέται με τίποτα;Να έχει αυτό το ανικανοποίητο… Αυτό το, «ενώ όλα πάνε καλά, εμένα κάτι μου λείπει»;Και δε λέω για τώρα, που όντως μας λείπουν αρκετά (την κρίση μου μέσα…), αλλά από τότε που είχαμε 3 κινητά, 2 αυτοκίνητα,
Keywords
Τυχαία Θέματα