H σοκολάτα αδυνατίζει…

14:12 5/4/2012 - Πηγή: EnterTV
Οσοι τρώνε συχνά σοκολάτα, τείνουν να είναι πιο αδύνατοι, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν σοκολάτα μερικές φορές κάθε εβδομάδα, είναι κατά μέσο όρο πιο λεπτοί σε σχέση με όσους τρώνε μόνο κατά περίσταση. Οι ερευνητές, με επικεφαλής την δρα Μπεατρίς Γκολόμπ του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Σαν
Keywords
Τυχαία Θέματα