Ποιός σκηνοθέτης δήλωσε: Συγγνώμη, αλλά η Μέριλιν δεν είναι και η σεξοβόμβα που διαφημίζουν

Έκπληξη προκαλεί σε όλους τους απανταχού θαυμαστές της Μέριλιν Μονρόε η αποκάλυψη που βλέπει το φως της δημοσιότητας και αφορά τη σεξουαλική ζωή της διάσημης σταρ.

«Ε, δεν ήταν δα και η σεξοβόμβα που όλοι πίστευαν...». Τάδε έφη, ο διάσημος Κωνσταντινουπολίτης σκηνοθέτης Ελίας Καζάν, ο οποίος έγραψε κατά το παρελθόν (όταν εκείνος αποφάσισε να ομολογήσει την εξωσυζυγική αμαρτία του με τη Μονρόε) σε ένα επιστολόχαρτο προς τη σύζυγο του αυτά και άλλα πολλά για τις επιδόσεις στο κρεβάτι της Χολιγουντιανής περσόνας.

Η επιστολή αυτή βλέπει τώρα το φως της δημοσιότητας, μαζί με άλλες 299 του σκηνοθέτη (ο οποίος είχε κατηγορηθεί ότι κατέδωσε τον Ζυλ Ντασσέν και άλλους στην Επιτροπή Αντιαμερικανικών Ενεργειών, την περίοδο του μακαρθισμού, ως «ερυθρούς»), σε έκδοση «Απάνθισμα Επιστολών» από τον οίκο Νοπφ τον Απρίλιο.

«Στο κρεβάτι με τη Μέριλιν», λοιπόν (που είναι και τίτλος ταινίας) βγήκαν αυτά τα συμπεράσματα από τον σκηνοθέτη των ταινιών «Λεωφορείον ο πόθος», «Το λιμάνι της αγωνίας» και «Ανατολικά της Εδέμ», Ελληνιστί Ηλία Καζαντζόγλου, συνιδρυτή του περίφημου Actors Studio που έβγαλε τα μεγαλύτερα αστέρια.

Αναλυτικότερα, σε επιστολή του με χρονολογία 1955 ο «γυναικάς» Ελίας τονίζει στην πρώτη του σύζυγο Μόλι ότι η νύχτα που πέρασε με τη Μέριλιν Μονρόε «δεν ήταν απειλή για τη σχέση μας διότι ξέρεις πόσο σε αγαπάω». Αποκαλύπτει δε ότι η Μέριλιν τον είχε... ζαλίσει με λεπτομέρειες για τη σκληρή κακοποίηση που είχε υποστεί από τον τότε σύζυγό της και αστέρι του μπέιζμπολ Τζο Ντι Μάτζιο - ειδικά αφότου γύρισε την περίφημη σκηνή με το λευκό φόρεμα πάνω από τα κανάλια του μετρό της Νέας Υόρκης για τα «Εφτά χρόνια φαγούρα».

«Συγγνώμη που πήγα μαζί της και σε πλήγωσα. Δεν ντρέπομαι που με έλκυσε, αλλά δεν είναι και η σεξοβόμβα που διαφημίζουν». Βέβαια, της βρήκε άλλες χάρες: «Δεν μπορούσες να μη συγκινηθείς από κείνη. Ηταν ταλαντούχα, αστεία, αβοήθητη, ευάλωτη...».

Σε άλλη επιστολή του Καζάν, από το 1953, προς τον ατζέντη του Φρανκ Σινάτρα τού ζητάει να βρουν μια συμβιβαστική λύση επειδή τελικά αποφάσισε να μη δώσει στον Φράνκι τον ρόλο του μποξέρ Τέρι Μαλόι στο «Λιμάνι της αγωνίας» αλλά στον Μάρλον Μπράντο. «Λυπάμαι πολύ που θα πρέπει να πληγωθεί ο Φρανκ και η καριέρα του» αναφέρει. «Δεν θα ήταν όμως πιο ήπιο το χτύπημα αν ο ίδιος ο Φρανκ ανακοίνωνε ότι τελικά δεν μπορεί να πάρει τον ρόλο λόγω βεβαρημένης ατζέντας;».

Keywords
Τυχαία Θέματα