Το λανσάρισμα του PS Vita και η σωτηρία του 3DS

16:32 4/1/2012 - Πηγή: ByteMe
Φέρνω στον νου μου τα όσα λέγαμε ένα εξάμηνο πριν, τότε που το 3DS στα πρώτα του βήματα στην ιαπωνική αγορά (και εν συνεχεία στον Δυτικό κόσμο) αποτύγχανε παταγωδώς να ικανοποιήσει τις προσδοκίες της Nintendo. Η εταιρεία αναγκαζόταν να αναπροσαρμόσει τα προσδοκώμενα έσοδά της, η μετοχή της είχε πάρει την κατηφόρα και δεν σταματούσε με τίποτα και η χρονιά ήταν η πρώτη που θα έκλεινε με χασούρα όσο η Ninty
δραστηριοποιούταν στον χώρο των videogames. Κι όλα αυτά διότι αντικειμενικά είχε κυκλοφορήσει μια ημιτελή συσκευή, χωρίς δυνατό line-up, δίχως εξαιρετικές και καινοτόμες υπηρεσίες και με εσφαλμένο USP (Unique selling proposition ή μοναδική πρόταση πώλησης, τον λόγο για τον οποίο ο καταναλωτής θα αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν/υπηρεσία και μόνο): το 3D ποτέ δεν έπεισε κανέναν για την αναγκαιότητά του ή τα όσα ουσιαστικά είχε (;) να προσφέρει από πλευράς gameplay.Η πορεία του 3DS μετά το καλοκαίρι στην Ιαπωνία
Keywords
Τυχαία Θέματα