Η ανάπτυξη του Beyond Good & Evil 2 στις τωρινές πλατφόρμες θα ήταν... επίπονη διαδικασία

03:42 3/7/2013 - Πηγή: ByteMe
Ο Μισέλ Ανσέλ, δημιουργός του Beyond Good & Evil, επανέλαβε στο Gamereactor την άποψη ότι, η δημιουργία ενός δεύτερου μέρους θα ήταν δύσκολη διαδικασία στην τωρινή γενιά μηχανημάτων.«Θα ήταν εφικτό, αλλά επίπονο. Τα πάντα είναι εφικτά σε οποιαδήποτε παιχνιδομηχανή, όμως μερικές φορές είναι καλύτερο να μην ξοδεύεις την ενέργειά σου στο να πασχίζεις να βελτιστοποιήσεις πράγματα και λοιπά (σ.σ. εννοώντας ότι θα έπρεπε το παιχνίδι να περικοπεί λόγω των τεχνικών περιορισμών της τρέχουσας γενιάς)», είπε κλείνοντας το κεφάλαιο της τωρινής γενιάς.«Τώρα που έχουμε τις νέες κονσόλες να έρχονται, εργαζόμαστε πάνω σε αυτές
Keywords
Τυχαία Θέματα