Η Bethesda παραδέχεται το λάθος της με τα patches του Skyrim

14:40 2/12/2011 - Πηγή: ByteMe
Ένα patch συνήθως κυκλοφορεί για να διορθώσει bugs και προβλήματα που έχουν αναφερθεί από την κοινότητα των παικτών ή έχουν εντοπιστεί καθυστερημένα από το τμήμα QA της εκάστοτε εταιρείας. Ωστόσο στην περίπτωση του Skyrim η θεωρία απέχει από την πράξη καθώς τα patches διορθώνοντας διάφορα προβλήματα, δημιούργησαν άλλα, καινούργια! Οι παίκτες όπως ήταν λογικό εξαγριώθηκαν και στη Bethesda προσπαθούν να μαζέψουν τη ζημιά…«Μετά τις γιορτές θα συνεχίσουμε με το λανσάρισμα patches, προκειμένου να διορθωθούν προβλήματα και θέματα που αναφέρονται από τους παίκτες και προκύπτουν με τον καιρό. Σχεδιάζουμε κάμποσα τέτοια updates που στο PC και το Steam θα κάνουν την εμφάνισή τους νωρίτερα και συχνότερα, αφού οι εκδόσεις για τις κονσόλες χρειάζονται πρώτα έγκριση», έγραψε η εταιρεία στο blog της
Keywords
Τυχαία Θέματα