Δύσκολο να δώσεις στους παίκτες να καταλάβουν τι είναι το ZombiU

13:27 7/2/2013 - Πηγή: ByteMe
Ο διευθυντής των στούντιο της Ubisoft στη Γαλλία, Εξέβιερ Πουά, μίλησε στο Gamespot για τις δυσκολίες που τελικά αντιμετώπισε η εταιρεία προκειμένου να δώσει στο κοινό να καταλάβουν τι εστί ZombiU.«Θα έπρεπε να έχουμε επικοινωνήσει με διαφορετικό τρόπο τις ιδέες και τις αξίες του παιχνιδιού κατά το λανσάρισμά του. Το ZombiU σχεδιάστηκε για να απευθυνθεί στους core παίκτες μαζί όπως και η νέα κονσόλα της Nintendo. Έπρεπε να έχουμε δώσει στο κοινό να καταλάβει το είδος της εμπειρίας
Keywords
Τυχαία Θέματα