Ζαραδούκας: «Όνειρο η φετινή σεζόν»
17:58 23/5/2011
- Πηγή: Gazzetta
Ο Γιάννης Ζαραδούκας, μιλώντας σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό, τόνισε πως η φετινή σεζόν ήταν όνειρο για τον Ολυμπιακό Βόλου, ενώ αναφέρθηκε και στην εικόνα που τον στιγμάτισε στο χθεσινό παιχνίδι με την ΑΕΚ! Αναλυτικά, ο αριστερός μπακ των Θεσσαλών μίλησε στον Sentra FM 103,3: Για το αν αντέχουν οι ελληνικές ομάδες τα συνεχόμενα ματς: «Εμείς είμαστε καλά, αν και μας έχει βγει μια κούραση από τα συνεχόμενα παιχνίδια, αλλά δόξα τω Θεό όλα
είναι μια χαρά. Το σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι όχι πως δεν αντέχουν οι ελληνικές ομάδες τα πλέι οφ, απλά δεν έχουν συνηθίσει αυτό το ρυθμό. Γιατί όλοι οι ποδοσφαιριστές προσαρμόζονται ανάλογα με το πρωτάθλημα το οποίο έχουν. Αν είχαμε κι εμείς από την αρχή αυτή την πίεση δεν θα είχαμε αυτό το πρόβλημα». Για τον χθεσινό αγώνα με την ΑΕΚ: «Χτες η ΑΕΚ ήταν πολύ ανεβασμένη σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια που είχαμε παίξει και φάνηκε και μες το γήπεδο αυτό με τις εναλλαγές της μπάλας. Εμείς έχουμε μια ομάδα που μπορεί να ανταπεξέλθει στις δύσκολες στιγμές και παρόλο που έκανε η ΑΕΚ κάποιες κλασικές ευκαιρίες εμείς είχαμε την τύχη με το μέρος μας. Γιατί σε κάθε αγώνα δημιουργούμε πόσες ευκαιρίες». Για τις αναμνήσεις που του μένουν από τη φετινή σεζόν: «Από τη χρονιά αυτή δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα, είναι όνειρο για μας. Ξεκινήσαμε για παραμονή, για μια καλή πορεία στο κύπελλο και ξαφνικά μπήκαμε στα πλέι οφ, Η ομάδα πάει Ευρώπη, σωθήκαμε πολύ εύκολα τελικά και φτάσαμε στους τέσσερις του κυπέλλου. Δηλαδή έχουμε να θυμόμαστε τα πάντα, νομίζω αυτή η χρονιά ήταν ότι καλύτερο για όλους μας». Για το πως θα πρέπει να διαχειριστεί ο Ολυμπιακός Βόλου του χρόνου την φετινή καλή πορεία της ομάδας: «Σίγουρα, πρέπει να πω σαν επαγγελματίας παίκτης ότι ο καθένας μας πρέπει να ετοιμαστεί γι αυτό που τον περιμένει, γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολο. Διότι του χρόνου όλοι θα μας ξέρουν, όλες οι ομάδες και θα γνωρίζουν τι γίνεται με εμάς. Από εκεί και πέρα, πιστεύω ότι και ο κύριος Γιαννόπουλος και ο πρόεδρος μας έχουν ετοιμάσει την ομάδα και τους μεταγραφικούς στόχους που ψάχνουμε, για να την βοηθήσουν στις πληγές που είχαμε φέτος». Για το πως βίωσαν την αλλαγή προπονητή: «Σίγουρα ο πρώην προπονητής μας είχε το δικό του χαρακτήρα στο παιχνίδι και το είχαμε δείξει αυτό μέσα στο γήπεδο. Δείξαμε ένα πολύ δυνατό σύνολο και ξέραμε όλοι πως πρέπει να παίζουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο και πιστεύω να το είδαν όλοι αυτό. Ο βασικός κορμός πιστεύω δεδομένου ότι για πολλούς ήταν η δεύτερη χρονιά μαζί, ήταν αυτός που βοήθησε πάρα πολύ, συν τις όποιες προσθήκες ήρθαν στην ομάδα και ήταν ό,τι καλύτερο. Αυτό μας έδωσε ένα δυνατό σύνολο». Για το εάν θεωρεί πως η ΑΕΚ παράτησε το χθεσινό ματς: «Όχι, απλά ένα χαρακτηριστικό που μου έμεινε χτες ήταν όταν γύρω στο 70' με το 75', όταν είδα τον κύριο Χιμένεθ να λέει στους παίκτες ότι και το 0-0 τους συμφέρει! Εκεί πέρα αυτό το συμβάν με ξάφνιασε κάπως. Πως τους συμφέρει δηλαδή κάτι τέτοιο; Μεγάλη ομάδα είναι δεν μπορούν να αρκούνται στο μηδέν. Αυτό δεν το κάνουμε ούτε εμείς γιατί έχουμε δείξει ότι σε κάθε
Keywords
sentra fm, για μας, ολυμπιακος, ΑΕΚ, sentra, Καλή Χρονιά, ονειρο, παιχνιδια, πιεση, τυχη, sentra, αναμνησεις, απλα, γινεται, γηπεδο, δοξα, ευκολα, ευρωπη, εικονα, κυπελλο, κορμος, μηδεν, ομαδα, παντα, ολυμπιακος βολου, σεζον, σιγουρο, χιμενεθ, χαρα, για μας, ομαδες, παιχνιδι, πληγες, sentra fm
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Ντελ Νέρι, ο τρίτος χειρότερος!
- «Η πλειοψηφία δεν αγαπάει τη λάσπη»
- LIVE Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ (36-24 στο 20')
- Αποσύρεται η τρομπέτα του Λαυρέντη
- Συγχαρητήρια σε Ζούρο
- Με Χατζηπαναγή στη διοίκηση!
- Στο πλευρό του Αθανασιάδη
- "Μπλόκο" αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες
- Αίτηση με "τριανδρία" και έφεση
- Tζαμπαρίνι: "Μόνο το δεξί πόδι του Παστόρε..."



