Ξεχάσαμε το πιο βασικό

Ο Αντώνης Καρπετόπουλος γράφει για την Μπαρτσα που ασχολείται με διαιτητές και για τον Ολυμπιακό που θα ήταν καλύτερα να δεχόταν ένα γκολ παρά μια κόκκινη κάρτα και μάλιστα τέτοιου είδους.
Keywords
Τυχαία Θέματα