Βέλιτς: «Δεν πήρα ούτε ένα ευρώ»

Ο Γιάσμινκο Βέλιτς έκανε λόγο για αδυναμία του Δημήτρη Παπουτσάκη να ανταπεξέλθει στις οικονομικές ανάγκες του Εργοτέλη, ευχαρίστησε την κρητική ομάδα για την ευκαιρία που του έδωσε και τόνισε πως έδωσε την ψυχή του χωρίς να έχει εισπράξει ευρώ.
Keywords
Τυχαία Θέματα