Βέλιτς: «Δεν πήρα ούτε ένα ευρώ»
20:03 21/10/2015
- Πηγή: Gazzetta
Ο Γιάσμινκο Βέλιτς έκανε λόγο για αδυναμία του Δημήτρη Παπουτσάκη να ανταπεξέλθει στις οικονομικές ανάγκες του Εργοτέλη, ευχαρίστησε την κρητική ομάδα για την ευκαιρία που του έδωσε και τόνισε πως έδωσε την ψυχή του χωρίς να έχει εισπράξει ευρώ.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Απίστευτο κι όμως αληθινό: Γαλατασαράι-Μπενφίκα 1-11!
- Η Μπενφίκα έβαλε 11 γκολ στην Κωνσταντινούπολη
- ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ....
- Καλύτερα να όριζαν τον κυρ-Σάββα!
- Τσεχ: «Προβάδισμα έχει ο Ολυμπιακός»
- Ζενίτ - ΠΑΟΚ 76-66
- «Τους πονά που έχασαν από τον Παναθηναϊκό, αλλά...»
- Ο 38χρονος πορτιέρο που ήρθε Τούμπα
- Επεισόδια στο Μάντσεστερ
- LIVE Ζενίτ - ΠΑΟΚ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Βέλιτς: «Δεν πήρα ούτε ένα ευρώ»
- To Volvo V90 αποκαλύπτεται
- Ενα μήνα εκτός ο Κουμαραδέλης
- Μεγάλες συγκινήσεις (vid)
- Η αποστολή με Κράσνονταρ
- Σε κλάματα ξέσπασε on air o επικεφαλής ανθρωπιστικών οργανισμών στη Συρία (vid)
- Η δουλειά σε Πλατανιά για Παναιτωλικό και Ολυμπιακό
- Σεμινάριο Cheerleading από τον Καρλ Όλσον
- LIVE Ζενίτ - ΠΑΟΚ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Ζενίτ - ΠΑΟΚ 76-66
- Γνωστός μουσικός προσέφερε 1 εκατ. δολάρια για να του κάνουν ευθανασία
- Μέσα ο Όλσεν, αλλά όχι βασικός
- Πρόβλημα και με Κοντοέ στον Ατρόμητο ενόψει Ολυμπιακού
- Επιτέλους ανεμοφράκτες!
- Champions League στο Παλατάκι
- Ζενίτ - ΠΑΟΚ (live)
- Aυτούς επέλεξε ο Τούντορ...
- Sky κάμερα στην Τούμπα, κυκλοφορίες με… 4-0, Europa και «6στερος» στους 103,3!



