Βάλλας: «Μπορούσαμε καλύτερα»
20:26 6/6/2011
- Πηγή: Gazzetta
Ικανοποιημένος από το ποδόσφαιρο που έπαιξε η ομάδα του, αλλά σίγουρος πως θα μπορούσε να τα πάει ακόμα καλύτερα, εμφανίστηκε ο Σπύρος Βάλλας κάνοντας έναν απολογισμό για την φετινή Ξάνθη. Ο κεντρικός αμυντικός της ακριτικής ομάδας μίλησε στο κανάλι της NOVA για τα θετικά και τα αρνητικά της χρονιάς, επισημαίνοντας πως αν δεν είχαν έρθει κάποιες ήττες όπως αυτή με τον Πανσερραϊκό, η Ξάνθη θα τα είχε πάει ακόμα
καλύτερα. Αναλυτικά τόνισε: Για τα συν και τα πλην της χρονιάς: «Το αγωνιστικό ντεμαράζ, στο οποίο είχαμε θετικά αποτελέσματα, ντεμαράζ που κορυφώθηκε με τη νίκη στον Πανιώνιο. Μετά απ' αυτό η ομάδα ουσιαστικά ξέφυγε από τις τελευταίες θέσεις, αποδίδοντας καλό ποδόσφαιρο.
Κάναμε ένα πολύ άσχημο ξεκίνημα και ως την 7η - 8η αγωνιστική ήμασταν τελευταίοι. Αυτό μας είχε επηρεάσει πολύ και ψυχολογικά εκείνη την εποχή. Άλλο ένα αρνητικό ήταν στις αρχές του δεύτερου γύρου, όταν καταφέραμε να φτάσουμε στις καλές θέσεις της βαθμολογίας, ότι δεν μπορέσαμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω, θυμάμαι συγκεκριμένα την ήττα από τον Εργοτέλη στην Ξάνθη, η οποία στοίχισε. Επίσης θυμάμαι και την ήττα στον Πανσερραϊκό, εξίσου σημαντική, καθώς ήταν σε ένα κομβικό σημείο, που πάλι θα μας έδινε τη δυνατότητα να παλέψουμε για το κάτι καλύτερο». Για το καλύτερο γκολ της χρονιάς: «Το καλύτερο γκολ θα το ψήφιζα με πολύ μεγάλη ευκολία και είναι αυτό του Μαρσελίνιο. Ένα καταπληκτικό γκολ που έχει βάλει στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό. Ήταν μεγάλης σπουδαιότητας, ήταν ένα γκολ που πήρε τη μπάλα πίσω από τη μεσαία γραμμή, σχεδόν από την άμυνα, έκανε μία φοβερή κούρσα περνώντας έξι - εφτά ποδοσφαιριστές και ολοκλήρωσε την προσπάθεια σκοράροντας».
Κάναμε ένα πολύ άσχημο ξεκίνημα και ως την 7η - 8η αγωνιστική ήμασταν τελευταίοι. Αυτό μας είχε επηρεάσει πολύ και ψυχολογικά εκείνη την εποχή. Άλλο ένα αρνητικό ήταν στις αρχές του δεύτερου γύρου, όταν καταφέραμε να φτάσουμε στις καλές θέσεις της βαθμολογίας, ότι δεν μπορέσαμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω, θυμάμαι συγκεκριμένα την ήττα από τον Εργοτέλη στην Ξάνθη, η οποία στοίχισε. Επίσης θυμάμαι και την ήττα στον Πανσερραϊκό, εξίσου σημαντική, καθώς ήταν σε ένα κομβικό σημείο, που πάλι θα μας έδινε τη δυνατότητα να παλέψουμε για το κάτι καλύτερο». Για το καλύτερο γκολ της χρονιάς: «Το καλύτερο γκολ θα το ψήφιζα με πολύ μεγάλη ευκολία και είναι αυτό του Μαρσελίνιο. Ένα καταπληκτικό γκολ που έχει βάλει στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό. Ήταν μεγάλης σπουδαιότητας, ήταν ένα γκολ που πήρε τη μπάλα πίσω από τη μεσαία γραμμή, σχεδόν από την άμυνα, έκανε μία φοβερή κούρσα περνώντας έξι - εφτά ποδοσφαιριστές και ολοκλήρωσε την προσπάθεια σκοράροντας».
Keywords
ξανθη, nova, γκολ, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , αποτελεσματα, ηττα, αμυνα, γκολ, δυνατοτητα, εξι, εποχη, νικη, ξεκινημα, ομαδα, ουσιαστικα, ποδοσφαιρο, σιγουρος, συγκεκριμενα, ψυχολογικα, παιχνιδι, σπυρος, θεσεις, θετικα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Βάλλας: «Μπορούσαμε καλύτερα»
- Τέλος ο Κιούστερ από Πίστονς
- Αύριο τα διαρκείας του Βόλου
- Εντολή για εβδομάδα… ανακοινώσεων!
- Εμιράτα και... Ρωσία για Σκόκο!
- Ανεβάζουν ρυθμούς οι νέοι
- Αφιερωμένο από τον Ντρου στον Δημήτρη...
- Αυξάνονται οι «μνηστήρες» για τον Socratis!
- Υλοποιήστε το πλάνο!
- Βιάστηκαν να τη φέρουν πρώτη!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Μωραίνει η εξουσία ή ο φόβος;
- «Λύκος» ο Ο’Χάρα
- Το γιόρτασε με τον Μίκι ο Ναδάλ (video/pics)
- "Ο Χίντινκ είναι ακόμα προπονητής μας", φωνάζουν οι Τούρκοι
- Τα είπαν Μαρινάκης - Κοβάτσεβιτς - Μαθιά
- Εντολή για... μεταγραφή!
- «Λειτουργήσαμε σαν ομάδα»
- Νίκολας: «Το χρωστούσαμε στον Μήτσο»
- Επιμένει στους όρους του ο Καλμαζίδης
- Η νέα... κόμη του Ρούνεϊ (pic)



