Τρεις στο όριο στον ΟΦΗ

Ρόι Κάρολ, Μίρνες Σίσιτς και Ερόλ Μπουλούτ βρίσκονται στο όριο καρτών, καθώς έχουν δεχτεί τρεις κίτρινες και πρέπει να είναι προσεκτικοί αν δε θέλουν να δημιουργήσουν περαιτέρω... πονοκεφάλους στον Νίκο Αναστόπουλο.

Keywords
Τυχαία Θέματα