Τους γευμάτισε ο Βαλβέρδε

Το τραπέζι στους παίκτες του έκανε ο προπονητής του Ολυμπιακού Ερνέστο Βαλβέρδε μετά το τέλος της προπόνησης της Πέμπτης σε κοσμικό εστιατόριο.

Keywords
Τυχαία Θέματα