Τι έπιασε ο άνθρωπος!

Καλές οι Ευρώπες -και οι λίγκες και τα Τσαμπιολί- αλλά ακόμα καλύτερα είναι τα χινάρια που έρχονται εξ ανατολάς! Με ολίγη από νότια, φυσικά. Τι εννοούμε, ε;
Keywords
Τυχαία Θέματα