«Θέλει να τρέξει ο Μάσα»

Η κατάσταση της υγείας του Φελίπε Μάσα βαίνει συνεχώς προς το καλύτερο, καθώς έχει βρει πλήρως τις αισθήσεις του, περπατάει κανονικά, ενώ έχει αρχίσει να σκέφτεται και την επιστροφή του στους αγώνες, όπως είπε ο προσωπικός του γιατρός, Ντίνο Άλτμαν, νωρίτερα απ' ότι υπολογιζόταν. Ο Φελίπε Μάσα, έπειτα από το ατύχημα που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές του ουγγρικού Γκραν Πρι το περασμένο Σαββατοκύριακο, δείχνει να είναι ολοένα και πιο υγιής τις τελευταίες ημέρες και, αφού μπορεί να περπατήσει και να μιλήσει, έχει αρχίσει να σκέφτεται πότε θα επιστρέψει στους αγώνες και στο μονοθέσιο της Ferrari, όπως δήλωσε και ο προσωπικός του γιατρός, Ντίνο Άλτμαν, στους δημοσιογράφους έξω από το νοσοκομείο ΑΕΚ της Βουδαπέστης, όπου και φιλοξενείται ο Βραζιλιάνος. «Είναι το μόνο που σκέφτεται. Του έχει γίνει έμμονη ι
Keywords
Τυχαία Θέματα