«Θα μπορούσα να πάω στην Ίντερ»

Ο Φελίπε Μέλο της Γιουβέντους παραδέχθηκε ότι σκέφτηκε πολλές φορές να πάει στην Ίντερ, ακόμα και φέτος μετά την κακή πρώτη χρονιά που είχε με την Γιουβέντους, αλλά πλέον το έχει βγάλει από το μυαλό του.Η Ίντερ είχε προσπαθήσει να τον αποκτήσει όταν έπαιζε στην Φιορεντίνα αλλά τον πρόλαβε η Γιουβέντους.Έκτοτε ο Φελίπε Μέλο είχε μια δύσκολη πρώτη χρονιά στην Γιουβέντους κατά την διάρκεια της οποίας μετάνιωσε την απόφαση του να μην πάει στην Ίντερ. Ακόμη και το καλοκαίρι είχε σκέψεις αποχώρησης, αν και δεν είναι γνωστό αν θα τον ήθελε ακόμα η Ίντερ μετά την τραγική χρονιά του.Πλέον όμως ο Βραζιλιάνος δεν σκέφτεται την αποχώρηση από το Τορίνο. «Είμαι μπιανκονέρο και όσο περνάει ο χρόνος τόσο δένομαι με την Γιουβέντους», δήλωσε ο Φελίπε Μέλο.
Keywords
Τυχαία Θέματα