«Στην ομάδα που αγάπησα»
08:31 20/3/2011
- Πηγή: Gazzetta
Ο Λουκάς Βύντρα συμφώνησε να ανανεώσει το συμβόλαιο του με τον Παναθηναϊκό μέχρι το 2014 και τόνισε στον Δημήτρη Γόντικα πως θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα που αγάπησε.Οι δύο άντρες κατά την χθεσινή τους συνάντηση τα είπαν σε πολύ καλό κλίμα και σύμφωνα με την «Sportday», μετά την συμφωνία ο Δημήτρης Γόντικας ανέφερε στον αμυντικό του τριφυλλιού: «Λουκά, μένεις σπίτι σου. Σου δείχνουμε πόσο σε θέλουμε και μάλιστα σε δύσκολες εποχές, διότι πάντα έπαιζες και παίζεις για την ομάδα. Είσαι το προφίλ του παίκτη που θέλουμε να έχουμε στον Παναθηναϊκό».Ο Βύντρα ευχαρίστησε τον προεδρεύων αντιπρόεδρο
και του απάντησε: «Ηθελα να μείνω στην ομάδα, αρκεί να μου δείχνατε ότι με θέλατε. Το είδα και για αυτό συμφώνησα και θέλω να κλείσω την καριέρα μου στην ομάδα που αγάπησα».Από το πράσινο στρατόπεδο είναι ικανοποιημένοι από τον Δημήτρη Γόντικα και τους χειρισμούς του, από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντα του (Δεκέμβριο).
Keywords
ομαδα, sportday, παναθηναικος, καριερα, βυντρα, ειπαν, εποχες, κλιμα, παντα, σπιτι, αντρες, δημητρης, θελω να
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Εκτός τελικών στο Παρίσι
- Ακάθεκτη η Ελλάς Ποντίων
- Στον τελικό ο Ναδάλ
- Γίνεται «ροσονέρο» ο Ντέντε
- Στον εισαγγελέα θα οδηγηθούν δύο οπαδοί του Ολυμπιακού που συνελήφθησαν στην Ορεστιάδα για επίθεση
- Μπαράζ βομβαρδισμών κατά Λιβύης!
- Βίλεμ, αντίο…
- Καντάφι: «Πεδίο πολέμου πλέον η Μεσόγειος!»
- +8 πριν το ντέρμπι η Μπαρτσελόνα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- «Στην ομάδα που αγάπησα»
- Στην Κομοτηνή βλέποντας Euro!
- «Μπορούν οι μεν, δεν πείθουν οι δε»
- «Θέμα χρόνου τα θύματα»
- Τους «τελείωσε» ο Άλλεν
- Επιθυμία για «Μπουμ» η επιστροφή
- Τζόλε: Πετυχημένος ο φετινός Ολυμπιακός
- Γκούναρσον: Γνωρίζω για τις άλλες ομάδες
- Συνάντηση με Ζαγοράκη θέλουν οι σύνδεσμοι
- Οι ελληνικοί στόχοι του Ολυμπιακού
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Δυο φορές την ίδια μέρα, ο ΠΑΟ στους «4»! (videos)
- Να αναβάλει τη φιέστα
- Δύο ομάδες, δύο κόσμοι, ένα ντέρμπι: Ολυμπιακός - ΑΕΚ
- "Νίκησε το πάθος μας"
- Ετοιμάζονται διώξεις για τα "στημένα"
- Δώνης: "Η ΑΕΚ έχει το άγχος"
- Μπιτσαξής: "Ευτυχώς που δεν θρηνήσαμε θύματα"
- Κωνσταντινίδης ο... ψυχολόγος
- Στον τελικό ο Ναδάλ
- Παρελθόν ο Διαμαντόπουλος



