«Στην ομάδα που αγάπησα»

Ο Λουκάς Βύντρα συμφώνησε να ανανεώσει το συμβόλαιο του με τον Παναθηναϊκό μέχρι το 2014 και τόνισε στον Δημήτρη Γόντικα πως θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα που αγάπησε.Οι δύο άντρες κατά την χθεσινή τους συνάντηση τα είπαν σε πολύ καλό κλίμα και σύμφωνα με την «Sportday», μετά την συμφωνία ο Δημήτρης Γόντικας ανέφερε στον αμυντικό του τριφυλλιού: «Λουκά, μένεις σπίτι σου. Σου δείχνουμε πόσο σε θέλουμε και μάλιστα σε δύσκολες εποχές, διότι πάντα έπαιζες και παίζεις για την ομάδα. Είσαι το προφίλ του παίκτη που θέλουμε να έχουμε στον Παναθηναϊκό».Ο Βύντρα ευχαρίστησε τον προεδρεύων αντιπρόεδρο
και του απάντησε: «Ηθελα να μείνω στην ομάδα, αρκεί να μου δείχνατε ότι με θέλατε. Το είδα και για αυτό συμφώνησα και θέλω να κλείσω την καριέρα μου στην ομάδα που αγάπησα».Από το πράσινο στρατόπεδο είναι ικανοποιημένοι από τον Δημήτρη Γόντικα και τους χειρισμούς του, από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντα του (Δεκέμβριο).
Keywords
Τυχαία Θέματα