Πέσιτς: «Νίκη στη Μόσχα»

Η Βαλένθια αντιμετωπίζει εκτός έδρας την ΤΣΣΚΑ, με τον Σβέτισλαβ Πέσιτς να ευελπιστεί στο νικηφόρο πέρασμα των Λεβαντίνων από τη Μόσχα, ώστε να παραμείνουν ζωντανοί στην διεκδίκηση της πρόκρισης στην επόμενη φάση της Ευρωλίγκας.Ο τεχνικός της Βαλένθια, Σβέτισλαβ Πέσιτς, μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης, για την επικείμενη εκτός έδρας αναμέτρηση με την «ομάδα του στρατού», η οποία θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του δ' ομίλου, τόνισε: «Το ταξίδι μας στη Μόσχα θα είναι πολύ δύσκολο, ωστόσο, είμαστε αισιόδοξοι. Θα πάμε εκεί να χαρούμε το παιχνίδι και να πάρουμε τη νίκη. Νομίζω ότι έχουμε τις δυνατότητες να νικήσουμε.

Η ΤΣΣΚΑ δεν διανύει τις καλύτερες στιγμές της, αλλά έχει πολύ καλούς παίκτες. Αν καταφέρουν να αλλάξουν τη δυναμική της ομάδας και βελτιώσουν την συγκέντρωσή τους, μπορούν να κοντράρουν τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη».
Keywords
Τυχαία Θέματα