«Παλέψαμε παρά τα προβλήματα»

Στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύλλογος στάθηκε ο αρχηγός του Διαγόρα, Παναγιώτης Σπάρταλης, τονίζοντας ταυτόχρονα την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν όλοι οι παίκτες για τη νίκη.Ο Έλληνας μέσος εξήρε την προσπάθεια των συμπαικτών του και χρέωσε την ήττα από τον Ατρόμητο στα τεράστια εξωαγωνιστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα του. «Πιστεύω ότι όλοι έκαναν μία μεγάλη προσπάθεια. Παλέψαμε το παιχνίδι, αλλά σταθήκαμε άτυχοι στην φάση με το πέναλτι. Αν είχε μπει το γκολ θα ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα. Αποδείξαμε ότι έχουμε μία πάρα πολύ καλή ομάδα και δίκαια διεκδικούμε την άνοδο. Έχουμε πάρα πολλά εξωαγωνιστικά προβλήματα. Γίνεται τεράστια προσπάθεια από όλους και τα δίνουμε όλα μέσα στο γήπεδο. Η ομάδα αξίζει καλύτερη αντιμετώπιση από τους διοικούντες της και ελπίζω να λυθούν όλα γρήγορα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Keywords
Τυχαία Θέματα