Με... σχολική βοήθεια η Καβάλα

Η Καβάλα υποδέχεται αύριο τον Ολυμπιακό (4μ.μ.) στην αναμέτρηση που ανοίγει το πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής της Α1. Πριν περάσουν, όμως, στο παρκέ για να αντιμετωπίσουν τους «ερυθρολεύκους», οι παίκτες της ομάδος πέρασαν το πρωί μια βόλτα από το 6ο Γυμνάσιο της πόλης και μοίρασαν χαμόγελα, αυτόγραφα και εισιτήρια για την αυριανή συνάντηση. Οι Χριστόφορος Στεφανίδης, Θωμάς Νίκου και Γκέντριους Γκούστας, που αποτέλεσαν την αντιπροσωπεία των «Αργοναυτών», ήταν αρκετά ευδιάθετοι κι απάντησαν στις ερωτήσεις των μαθητών, που αφορούσαν αγωνιστικά και όχι μόνο θέματα του μπάσκετ. «Η ομάδα φέτος έχει την ίδια ποιότητα με πέρυσι και ακόμη μεγαλύτερη. Πιστεύω πως θα πάμε καλύτερα» τόνισε ο Γκούστας αναφορικά με τις φιλοδοξίες της ομάδος, ενώ ο Στεφανίδης μιλώντας γι
Keywords
Τυχαία Θέματα