Κατσαβάκης: «Δε γίναμε Μπαρτσελόνα»

Ο Μάκης Κατσαβάκης στάθηκε στα αμυντικά λάθη, τα οποία ο Ολυμπιακός Βόλου πλήρωσε για ακόμη μία φορά, ενώ τόνισε ότι η ομάδα δεν έχει τα ψυχικά αποθέματα για να γυρίσει τέτοια παιχνίδια, λέγοντας χαρακτηριστικά: «δε γίναμε Μπαρτσελόνα». «Πήγαμε να κάνουμε συντήρηση δυνάμεων στο τέλος. Για τρίτο παιχνίδι στη σειρά πληρώσαμε τα λάθη μας. Αρχική μας σκέψη ήταν να βάλουμε γρήγορα κάποιο γκολ, για να αυξήσουμε την πίεση στον Παναθηναϊκό, όμως πληρώσαμε τα λάθη μας. Δεν ευδοκίμησε η ευκαιρία με το δοκάρι και μετά είχαμε νευρικότητα στο παιχνίδι μας. Η εικόνα συνεχίστηκε και στο δεύτερο ημίχρονο.

Η αρχική μας σκέψη ήταν να πιέσουμε για το γρήγορο γκολ, όμως δε μας βγήκε. Δεν έχουμε ούτε τα ψυχικά ούτε τα φυσικά αποθέματα για να πάρουμε τέτοια παιχνίδια. Δε γίναμε Μπαρτσελόνα. Παλεύουμε για το καλύτερο σε κάθε παιχνίδι», ήταν οι δηλώσεις του τεχνικού των ερυθρολεύκων.
 
Keywords
Τυχαία Θέματα