Καραγεωργίου: Έχουμε δυνατότητες

Ο Νίκος Καραγεωργίου πιστεύει ότι ο Εργοτέλης έχει τις δυνατότητες να πάει καλύτερα από πέρυσι, όπως δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου, όπου έκανε λόγο για ένα ωραίο παιχνίδι που έγινε στο Περιστέρι σήμερα, ευχήθηκε τα καλύτερα στον Ατρόμητο, ενώ δε σχολίασε την αποβολή του από το διαιτητή Δαλούκα. Ο Εργοτέλης απέσπασε το βαθμό της ισοπαλίας από τον Ατρόμητο στο Περιστέρι και στη συνέντευξη Τύπου ο Νίκος Καραγεωργίου έκανε τον απολογισμό της ομάδας σε αυτές τις δέκα αγωνιστικές λέγοντας ότι οι κρητικοί έχουν τις δυνατότητες να πάνε καλύτερα από πέρυσι, ενώ όσον αφορά τον αγώνα είπε ότι ήταν ένα ωραίο παιχνίδι και ευχήθηκε τα καλύτερα στην ομάδα του Γιώργου Δώνη. «Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο. Στην επανάληψη μείναμε με δέκα ποδοσφαιριστές κα
Keywords
Τυχαία Θέματα