Κάλαντα από το... +4!

Δεν είχε τεσσάρα, αλλά και το 2-0 επί του ΠΑΣ Γιάννινα ήταν αρκετό για τον Ολυμπιακό για να «κλείσει» πρώτος το 2011! Φωνάζουν για πέναλτι οι Γιαννιώτες! Αποθέωση για Πάντο!

Keywords
Τυχαία Θέματα