«Η Εθνική έχει μέλλον»

Στο πλευρό της Εθνικής Ομάδας δήλωσε ότι θα βρίσκεται ο Αντώνης Νικοπολίδης ανεξαρτήτως αποτελέσματος στην αποψινή ρεβάνς με την Ουκρανία για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού τόνισε μεταξύ άλλων με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό ότι αυτή η ομάδα έχει μέλλον, ενώ εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να αποσυρθεί από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νικοπολίδης στον «NovaΣΠΟΡ FM 94,6» Για το ματς με την Ουκρανία: «Πραγματικά η Εθνική έχει μέλλον. Θα είμαστε δίπλα της και μακάρι να βρεθούμε στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής. Δεν μπορείς να κάνεις εκτιμήσεις για τέτοια παιχνίδια, είναι ένας τελικός! Για εμένα είναι μοιρασμένες οι πιθανότητες. Το άγχος που έχουμε εμείς, το έχουν και οι Ουκρανοί. Οι προηγού
Keywords
Τυχαία Θέματα