Η ανάληψη ευθύνης του Φέργκιουσον

Την ευθύνη για την εικόνα που παρουσίασε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο πρώτο ημίχρονο στο ματς με την Σαουθάμπτον, ανέλαβε ο προπονητής της πρώτης, Σερ Άλεξ Φέργκιουσον.Η χρησιμοποίηση των Νάνι και Γκιγκς ήταν το… αντίδοτο του Σκωτσέζου τεχνικού για τους «Μπέμπηδες» για τη νίκη της ομάδας με 2-1 απέναντι στους «Αγίους»: «Μερικές φορές κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, ίσως να έκανα λάθος με το σύστημα που επέλεξα να παίξουμε. Δεν λειτούργησε καθόλου. Είχαμε την κατοχή της μπάλας, αλλά ποτέ δεν απειλήσαμε. Το πρώτο ημίχρονο ήταν ένα τίποτα».
Keywords
Τυχαία Θέματα