Γιαννάκης: «Βελτιωνόμαστε κάθε μέρα»

Η αναμέτρηση με την Ορλεάν ήταν η πρώτη επίσημη φέτος για τον Ολυμπιακό, άρα δύσκολα μπορεί κανείς να τη βάλει δίπλα σε κάποια άλλη και να τη συγκρίνει. Όχι, όμως, κι ο Παναγιώτης Γιαννάκης, που την έβαλε σε... κόντρα με το «πέρυσι» και τόνισε πως η ομάδα του βελτιώνεται διαρκώς, ενώ πρόσθεσε πως περιμένει να τη βλέπει κάθε φορά να παρουσιάζεται όλο και καλύτερη. «Εμείς μετά απο πολύ καιρό αγωνιστήκαμε μπροστά σε κόσμο, μετά το ταξίδι στις ΗΠΑ. Οι παίκτες είχαν διάθεση για καλό μπάσκετ. Κατα διαστήματα ο κόσμος το χάρηκε. Έπαιξαν όλοι... Δουλεύουμε για να βελτιωνόμαστε. Προσπαθήσαμε να τρέξουμε και είχαμε καλές συνεργασίες αμυντικά κι επιθετικά. Κάθε παιχνίδι θα γινόμαστε καλύτεροι» είπε αρχικά ο τεχνικός των «ερυθρολεύκων» και συνέχισε: «Σε σχέσ
Keywords
Τυχαία Θέματα